hrinova.Virtualne.sk
Informačný portál o živote v meste a okolí

Aktuálne spravodajstvo - Mesto Hriňová

Správy

Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt

Prax ukazuje, že ak sú investor a architekt rovnocenní partneri, je to kvalitný základný kameň pre vznik dlhodobo hodnotnej budovy. Priemyselné haly, výrobné a skladové areály, logistické centrá, firemné sídla, administratívne priestory a mnohé ďalšie podobné priemyselné objekty zaznamenávajú veľký boom. Tento segment staviteľstva vďaka ekonomickému rastu firiem logicky taktiež rastie a architektonická kancelária DELTA je presvedčená, že tento expandujúci segment si architekta so zmysluplným konceptom budovy skrátka zaslúži. V dnešnej dobe stále ešte prevláda mýtus, kedy úloha architekta je často zaškatuľkovaná len do pozície riešenia estetiky budovy a s týmto faktom je spojený predpoklad, že budova bude vďaka jeho prítomnosti zbytočne drahšia. Pritom práve architekt môže byť zásadným faktorom pri rozhodovaní o tom, či nemalá investícia do novej či rekonštruovanej nehnuteľnosti firmu investora posunie "k lepším zajtrajškom", alebo ju časom položí. Ing. arch. Juraj Bačkor z architektonickej kancelárie DELTA o zmysle architekta pri plánovaní budovy hovorí: "Dobre fungujúca fabrika je ako dobre skonštruovaný a namazaný stroj. Každý diel má svoj konkrétny účel, nesmie v ňom byť nič nadbytočné a musí spoľahlivo fungovať niekoľko desiatok rokov. Okrem iného architekt podobne ako strojár, dokáže správnym situovaním budovy do krajiny, voľbou materiálov a konštrukčných riešení výrazne ovplyvniť spotrebu, teda hospodárnosť budovy. Tento faktor je nutné mať neustále v zornom poli, pretože zásadne v budúcnosti ovplyvní prevádzkové náklady a teda priamo aj finálny zisk majiteľa budovy. " Na štarte robíme rozhodnutia s najväčším finančným dosahom Investor na začiatku často vie len jedno, firme sa darí a on potrebuje nové, prípadne ďalšie priestory. Investor zvyčajne aj tuší, koľko to asi bude stáť, akú investíciu si môže dovoliť, otázkou však zostáva vhodná lokalita. Či sa budovy rozrastú v súčasnom areáli alebo bude prípadne vhodnejšie presťahovať sa na nové miesto, ideálne s lepším dopravným napojením a pod. Variant sa zvyčajne ponúka nekonečne množstvo. Už v tejto fáze, kedy padá rozhodnutie s najväčším finančným dosahom, je kľúčové, vybrať si skúseného partnera, ktorý investora týmto stresujúcim procesom bude sprevádzať a dokáže zvoliť najekonomickejšiu a najzmysluplnejšiu variantu klientovi na mieru. Sídlo spoločnosti je element, ktorý v nás pri návšteve vytvára prvý dojem. David Mauder, jeden z konateľov spoločnosti PILART v Blansku na adresu architektúry svojej haly v článku "Aj halu na obrábacie stroje zverte architektovi" poznamenal: "Naša nová výrobná hala nás skvele reprezentuje. Jej nápadité architektonické riešenie sa stalo poznávacou značkou v okolí. Nová budova, aj napriek tomu, že stojí nemalé finančné prostriedky, dokáže posunúť business spoločnosti dopredu. A ak úspech naštartuje samotné architektonické riešenie sídla spoločnosti, je dôvod na radosť navyše "priznáva Mauder. Industriálny architektúra - estetický, logický, funkčný celok Je nutné prekonať zabehnuté klišé a uvedomiť si, že do práce architekta na poli priemyselnej architektúry už dávno nepatrí len dizajn kancelárií, aj keď je jej neoddeliteľnou súčasťou. Ing. arch. Adam Cifra hovorí o architektonickom stvárnení firemných priestorov ako o nástroji, ktorý motivuje k lepším výkonom a je dôsledkom spolupatričnosti a hrdosti či stotožnenia sa so svojím pracoviskom a zamestnávateľom. "Tiež priemyselné budovy si zaslúži reprezentatívne fasády, dôstojný vstup do objektu alebo ďalšie prvky, ktoré DELTA zaraďuje do konceptu každej budovy v ktorej žijú a pracujú jej klienti. Úlohou našej industriálnej architektúry je vytvoriť koncept, ktorý je postavený na identite firmy. Navrhnúť budovu, ktorá umožňuje plynulý chod výroby bez kríženia prevádzky. Kvalitné koncepčné riešenie výroby je samozrejme determinované výrobnou technológiou, adekvátnym konštrukčným riešením, vhodným situovaním stavebného projektu na pozemku pod. " Zmysluplný koncept ako záruka kvality budovy Koncept od skúseného architekta je zárukou voľby jasnej a logickej dispozície pre hladký tok výrobných, obchodných či administratívnych procesov. Architekt Bačkor potvrdzuje z praxe, že klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt, nepotrebujú architektúru. Aj jeden z najprogresívnejších businessmannov posledných rokov a spoluzakladateľ spoločnosti Apple, Steve Jobs povedal: "Dizajn nie je len to, ako nejaká vec vyzerá a aký vzbudzuje pocit. Design je to, ako tá vec funguje. " Bačkor na túto myšlienku nadväzuje a hovorí, že: "Pokiaľ je teda architektúra svojím spôsobom dizajnom všetkého, čo nás obklopuje, som presvedčený o tom, že prítomnosť architekta je nevyhnutná aj pri navrhovaní priemyselných objektov. Stačí si uvedomiť to, že výstavba škaredej budovy, stojí tie isté peniaze, ako výstavba budovy estetickej, nápaditej. Ak považujeme za jedno zo základných estetických kritérií akejkoľvek stavby aj funkčnosť, úvahy o potrebnosti či nepotrebnosti architekta sú potom vlastne úplne bezpredmetné "podotýka na záver Juraj Bačkor zo spoločnosti DELTA Projektconsult Slovakia k téme industriálnej architektúry. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt

JOHN WICK 2

V ďalšom pokračovaní hitu z roku 2014 sa legendárny nájomný vrah John Wick (Keanu Reeves) musí opäť vrátiť do služby. Potom, ako sa porátal s bandou, ktorá mu zabila psa, John opustil krvavý biznis a venuje sa oprave svojho milovaného Mustangu 1969. Získal ho späť po šialenej naháňačke ulicami New Yorku od ruskej mafie, ktorá mu ho ukradla. Jeho plány na pokojný život mu prekazí taliansky gangster Santino, ktorý sa jedného dňa objaví u neho doma aj so zlatou zmenkou, ktorá zaväzuje Johna splatiť istý dlh z minulosti. S rešpektom k dávnemu kódexu tajnej organizácie nájomných vrahov, John neochotne prijíma úlohu zlikvidovať Santinovu vlastnú sestru Giannu, hlavu mafiánskej chobotnice. Po zuby ozbrojený zlikviduje niekoľkých členov Gomory a s dvoma zabijakmi v pätách opúšťa Rím. Po návrate do New Yorku John zistí, že Santino nechal vypáliť jeho dom do tla. S pomocou tajomného Kráľa Bowery (Laurence Fishburne) a jeho armády tieňov, John zapojí svoje brazílske jiu-jitsu, vyleštené glocky a dokonca aj ceruzky, aby sa znovu pomstil tým, ktorí mu ublížili. Uprostred toho všetkého zabíjania John objaví v sebe silu, ktorá dokáže poraziť vražedný inštinkt, ale dokáže si zachovať vlastnú ľudskosť? Prvý John Wick sa stal filmovým prekvapením roku 2014. Udrel na strunu všetkým fanúšikom, ktorí túžili opäť vidieť Keanu Reevesa v nejakom akciou nadupanom filme. Stal sa kultovou záležitosťou vďaka hyper-kinetickému využitiu klasických bojových umení a prestreliek a postavil producentov pred nevyhnutnú otázku: Ako spraviť ďalší diel ešte lepším? Keanu Reeves v tom mal jasno - viac akcie, väčší záber a bližší pohľad na vnútorný boj hlavného hrdinu. ""V druhom filme sme chceli viac preniknúť hlbšie do podsvetia, tak sme vymysleli nový element. V prvom filme sme predstavili jedno združenie nájomných vrahov, teraz sme pridali ďalšiu organizáciu s názvom "Vysoký stôl", kde má každá zo svetových zločineckých skupín jedno miesto." Režisér filmu a oddaný fanúšik klasických akčných filmov Chad Stahelski hovorí. "Toto nie je bežný akčný film - odohráva sa vo svete, aký diváci ešte nevideli. Kľúče od tohto kráľovstva drží pevne vo svojich rukách Keanu Reeves, Je radosť s ním spolupracovať, lebo vždy ide na plný plyn. Kvôli Matrixu sa naučil všetky známe druhy Kung Fu. Pre Ronin 47 sa naučil Iaido a boj s japonským mečom Kenjutsu. Pri dvojke Johna Wicka sa vrhol na taktiku streľby z 3 zbraní, trénoval s chlapcami zo SWAT, trénoval brazílske jiu-jitsu a samozrejme zvládal sám kaskadérske kúsky v aute. Čokoľvek si akcia vyžaduje, Keanu je pripravený osvojiť si to s plným nasadením, čo je vzácna vlastnosť. Som presvedčený, že diváci to na plátne ocenia a John Wick 2 sa im bude páčiť ešte viac ako prvý film." John Wick 2 sa v slovenských kinách premieta od 23. februára. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo JOHN WICK 2

Najvyššie položená fontána bude v rezidenciách Grand Koliba

Jedinečná fontána v rezidenciách Grand Koliba bude najvyššie položená v meste Bratislava, 17. februára 2017 – Na Kolibe vzniká najvyššie položený rezidenčný projekt Grand Koliba rezidencie, ktorý bude disponovať niekoľkými prvenstvami. Obyvatelia sa môžu tešiť na bezpečné a prestížne bývanie v súkromí na pozemku s rozlohou 25 tisíc m2. Exkluzivitu projektu dotvorí synergia lokality Koliba spoločne s najmodernejšími technológiami. Park, oddychová zóna s rozlohou 13 tisíc m2 a s panoramatickým výhľadom na Bratislavu. Dominantou parku bude originálna bronzová fontána, ktorá má ambíciu stať sa novým symbolom mesta. Adresa na Kolibe je známkou prestíže. Adresa v rezidenciách Grand Koliba bude navyše symbolom bezpečnosti, modernej funkčnosti a exkluzivity. Ide o najvyššie položenú novostavbu v lokalite Koliba, ktorá ponúkne 181 bytov v štyroch nízkopodlažných bytových domoch. Ich majiteľom zaručí nielen blízkosť prírody či centra mesta, ale ponúkne i panoramatické výhľady na Malé Karpaty a Bratislavu. Obyvatelia Grand Koliba sú na prvom mieste Väčšiu časť pozemku Grand Koliba rezidencie bude tvoriť privátny park s vlastnou fontánou. Zelená plocha na takmer 13 tisíc m2 je jedinečná a výrazne odlišuje projekt od tých, ktoré sú dnes na trhu. V parku budú mať obyvatelia rezidencií relaxačnú terasu s ležadlami, oddychové trávnaté zóny, detské ihriská a športovisko. Ďalším benefitom v rámci rezidencií bude sadová úprava, chodníky s moderným mobiliárom a verejné osvetlenie s dômyselným systémom bez svetelného smogu. "Najvyššie položená otvorená vodná plocha v Bratislave s fontánou v tvare nadrozmernej žaby sa stane srdcom i symbolom rezidencií Grand Koliba, ktorú budú môcť počas horúcich letných dní využívať obyvatelia a ich návštevy. Náladové osvetlenie fontány dotvorí ideálnu atmosféru pre večerné prechádzky. V areáli bude k dispozícii 70 lavičiek a ležadiel, z ktorých vás ani jedno neukráti o nádherný výhľad na mesto a Malé Karpaty," doplnil Michal Mrník, zástupca investora Grand Koliba. Žaba je mnohovýznamovým symbolom Už v starovekom Egypte žaba symbolizovala nový život, hojnosť a šťastie. V kombinácii s vodou vytvorí synergiu, ktorá udržuje jasnú myseľ a regeneráciu nového života. Autorom bronzovej fontány v podobe žaby je uznávaný slovenský sochár Mgr. arch. Martin Pala. Komfortné bývanie s výhodnými cenami V rezidenciách Grand Koliba je veľkou devízou priestor v bytoch a aj v celom areáli. Ponuka bytov s výmerami od 60 m2 po vyše 150 m2, sa od začiatku predpredaja v júli 2016 stretla s veľkým záujmom klientov. Za pol roka sa predalo vyše 60 % bytov. "Obchodná politika a financovanie sú veľmi výhodné. Aktuálne ponukové ceny vrátane DPH začínajú na 154 900 € u 2 a 2,5-izb. bytov a 214 900 € u 3 a 3,5-izb. bytov. Ceny 4 a 4,5-izb. bytov sa pohybujú od 264 900 €. Pre lokalitu Koliby sú ceny viac než zaujímavé. Navyše, iba pri kúpe vysnívaného bývania v Grand Koliba môžu záujemcovia získať špeciálne zvýhodnené podmienky prostredníctvom hypoték s garanciou výšky úveru až do 100 % z ceny bytu a s úrokom o 0,2 % nižším, ako by kupujúci získal v inom projekte. Ponukové ceny bytov a maximálne výhodnú ponuku hypoúveru môžu záujemcovia využiť len do 28. 2. 2017," uviedol Norbert Hrnčiar, manažér predaja z maklérskej kancelárie PonukaByvania.sk. Moderné technológie – jednoduchšie bývanie Komfort obyvateľov rezidencií zabezpečia inovatívne technologické riešenia a prvotriedne vybavenie. Napríklad všetky byty počítajú so stropným chladením a kúrením v kombinácii s podlahovým kúrením. Veľkoplošné hliníkové okná byty presvetlia a dodajú im energiu. Predaj bytov zastrešuje výhradný predajca projektu, maklérska kancelária PonukaByvania.sk. Rezidencie Grand Koliba, ako prvý developerský projekt na Slovensku, obchodníci klientom predstavujú pomocou najmodernejšej interaktívnej virtuálnej reality s technológiou real-time. Záujemcovia sa tak môžu pohybovať v rámci vymodelovaného bytu a celého areálu, ktoré zodpovedajú reálnym architektonickým návrhom. Do bytu sa dostanete suchou nohou Dostatočný počet parkovacích státí v suteréne bytových domov ponúkne obyvateľom pohodlie za každého počasia. Samozrejmosťou v rámci bezpečnosti bude moderný systém video vrátnika. Ďalšou devízou rezidencií Grand Koliba je bezproblémové napojenie na mestskú hromadnú dopravu. Do centra mesta sa obyvatelia dostanú za 2 minúty, a to vďaka vybudovaným prístupovým cestám. Cez Sliačsku ulicu s napojením na Račiansku ulicu, Pioniersku alebo Podkolibskú. Výstavba rezidencií Grand Koliba na Tupého ulici na Kolibe oficiálne odštartovala na konci minulého roka. Generálnym zhotoviteľom projektu je spoločnosť PSJ Hydrotranzit, a.s. Odhadovaný termín výstavby a okolia rezidencií je 22 mesiacov. Podrobné informácie o projekte nájdete na www.grandkoliba.sk a Youtube. O projekte Grand Koliba rezidencie Grand Koliba rezidencie vyrastá v tichej a prominentnej lokalite Koliba - Vtáčnik nad mestom s nádhernými výhľadmi na panorámu Bratislavy. Ponúka komfort rodinného domu v modernom mestskom bývaní. Štyri nízkopodlažné rezidencie Grand Koliba rátajú s prvotriednym technologickým vybavením. Veľkou devízou je priestor. Sú tu dobré dispozičné riešenia presvetlených bytov, každý z nich má priestrannú terasu či predzáhradku. Projekt je výnimočný vďaka zeleným upraveným plochám s rozlohou až 13 tisíc m2. Obyvatelia budú mať k dispozícii privátny park, veľkú relaxačnú terasu s ležadlami s výhľadom na panorámu mesta, oddychové zóny na posedenie či piknik v tráve, detské ihrisko a v neposlednom rade aj najvyššie položenú fontánu v Bratislave. A vďaka miestu, kde sa rezidencie Grand Koliba budujú, sú odvšadiaľ nádherné výhľady na mesto a Malé Karpaty. Technologickým partnerom projektu je spoločnosť NAY. Finančným partnerom projektu Grand Koliba rezidencií je spoločnosť Tatra banka, a. s. Generálnym dodávateľom stavby rezidencií Grand Koliba rezidencie je spoločnosť PSJ Hydrotranzit, a.s. Predajcom projektu je maklérska kancelária PonukaByvania.sk. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Najvyššie položená fontána bude v rezidenciách Grand Koliba

Kuehne+Nagel relokovala sklady do logistického parku v Senci

BRATISLAVA 17. februára 2017 – Spoločnosť Kuehne + Nagel Slovensko v rámci procesu modernizácie a skvalitňovania služieb relokovala svoje sklady do logistického parku pri Senci. Nový sklad sa nachádza v jednom z najväčších slovenských logistických parkov pri Senci, ktorý ponúka jednoduchý prístup na stredoeurópsky diaľničný systém. Plne vybavený objekt s celkovou rozlohou 6 000 m2 je rozdelený na dve samostatné skladové jednotky. Prvú jednotku tvorí sklad typu cross dock, ktorý je určený pre letecké, námorné a pozemné zásielky. Druhá jednotka je farmaceutický sklad s kontrolovanou teplotou a vlhkosťou na skladovanie liečiv pri teplote 2 – 25 °C, ktorý je certifikovaný podľa všetkých potrebných noriem GDP pre manipuláciu s farmaceutickým tovarom. Dizajn, konštrukcia a prevádzka novej haly navyše spĺňa všetky príslušné normy v oblasti ochrany životného prostredia a trvalej udržateľnosti. "Nový sklad v Senci nám umožní uspokojiť rastúci dopyt po špecializovaných logistických službách. Naši klienti budú profitovať zo špecializovaných riešení a z blízkosti k hlavným diaľniciam, ktorá umožní rýchle dodávky do destinácií v strednej Európe," povedal Radoslav Miko, generálny riaditeľ Kuehne + Nagel Slovakia. Kuehne + Nagel okrem toho presídlila svoju centrálu do kancelárskej budovy Polus Tower 2 blízko centra Bratislavy, kde spoločnosť sústreďuje všetok administratívny personál s cieľom ďalej zlepšovať svoje služby. O skupine Kuehne + Nagel Kuehne + Nagel je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 69.000 zamestnancami, pôsobiaca v 1200 pobočkách vo viac ako 120 krajinách. Za silným trhovým postavením spoločnosti stojí podnikanie v oblastiach námornej a leteckej prepravy, kontraktnej logistiky a pozemných služieb s jasným zameraním na poskytovanie informačných integrovaných logistických riešení. Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.kuehne-nagel.com O spoločnosti Kuehne + Nagel Slovensko Spoločnosť Kuehne + Nagel Slovensko, ktorá minulý rok oslávila 25. výročie pôsobenia na Slovensku, patrí na špedičnom trhu medzi logistických lídrov. So zastúpením v Bratislave, Košiciach a Senci zamestnáva viac ako 140 logistických špecialistov poskytujúcich služby lokálnym aj medzinárodným klientom. Ponúka komplexné portfólio služieb námornej, leteckej, pozemnej prepravy a kontraktnej logistiky. Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.kuehne-nagel.sk . Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Kuehne+Nagel relokovala sklady do logistického parku v Senci

Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?

Veľa vecí v živote berieme ako samozrejmosť iba preto, že ich vykonávame dennodenne. Stačí si však položiť otázku: Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami? a uvedomíte si, že pre človeka so zrakovým postihnutím je aj obyčajná cesta do obchodu s potravinami viac výzvou než rutinou. Bratislava 17.2.2017 - BILLA ako prvá spomedzi potravinových reťazcov na Slovensku navrhla a zrealizovala ucelený koncept asistencie nákupu pre slabozrakých a nevidomých zákazníkov. Projekt Nákupný asistent bude v nasledujúcich mesiacoch postupne etablovaný do všetkých slovenských pobočiek spoločnosti. Nestačí pomôcť, treba vedieť, AKO pomôcť Pomáhať si je síce ľudské a prirodzené, ale v reáli aj dobre mienená snaha často stroskotá na tom, že jednoducho nevieme, či naše nápomocné gesto nespraví viac škody než úžitku. Preto sa BILLA rozhodla, že namiesto všeobecných odporúčaní zamestnancom, ako byť ústretoví voči slabozrakým a nevidomým nakupujúcim, nepodcení žiaden detail a preškolí predavačov s dôrazom na fundovanosť a empatiu tak, aby sa na nákup dokázali pozrieť očami zrakovo postihnutých. Projekt Nákupný asistent vznikal s konkrétnymi odporúčaniami a odbornými usmerneniami ľudí z Únie nevidiacich a slabozrakých Slovenska (ÚNSS), neziskovou organizáciou, s ktorou BILLA úspešne spolupracuje už niekoľko rokov. Na realizácii Nákupného asistenta sa podieľalo aj občianske združenie BILLA ľuďom. Problémom je premiestnený tovar aj malé písmenká PR manažérka ÚNSS Dušana Blašková z vlastnej skúsenosti pozná prekážky, ktorých dosah si mnohí z nás nedokážu celkom predstaviť: "Slabozrakí ľudia potrebujú orientačné body, ktoré dokážu jasne identifikovať. Pokiaľ ich stratia, sú stratení aj oni." Keď napríklad dôjde k reorganizovaniu priestorov a premiestneniu tovaru, bez zdravého zraku sa pohyb po predajni stáva nepríjemne chaotickým zážitkom. "Problémom sú aj zúžené priestory, napríklad palety zaparkované medzi regálmi a ďalšie prekážky," pokračuje Blašková. "Vezmite si napríklad pútače na akcie. Visia v takej výške, aby pomyselne udreli do očí, no nám často udrú do tváre." Ani kalkulovanie ceny nákupu nie je ľahké, ak zrak neslúži, ako má. "V obchodoch je bežné, že hodnoty eur sú uvádzané väčším písmom ako hodnoty centov, takže človek so zhoršeným videním získa len polovicu informácie a môže ostať pri platení prekvapený," približuje Blašková. Služba, ktorá na Slovensku chýbala Účelom asistovaných nákupov je odbremeniť nevidiacich a slabozrakých zákazníkov od stresujúcich situácií a podať im, doslova i prenesene, pomocnú ruku – uľahčiť im návštevu v potravinách od vstupu do predajne, cez výber potravín a orientáciu medzi regálmi, až po balenie nákupu pri pokladni a vyprevadenie na ulicu. Generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator hovorí o projekte Nákupný asistent ako o dobre využitej príležitosti zvýšiť komfort nákupu pre slabozrakých a nevidomých. O to viac, že ide o službu, ktorá na Slovensku doposiaľ chýbala. "V tejto chvíli je ešte priskoro na meranie úspešnosti číselnými odhadmi, no som presvedčený, že podstata celého projektu nestojí na číslach, ale na ľuďoch, ktorým daná služba pomôže. Každý spokojný zákazník sa počíta a je pre nás motiváciou, aby sme v podobných zmysluplných projektoch pokračovali aj naďalej." Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?

Zamestnanci predajní NAY budú od apríla zarábať o 17 % viac

Až 92 % zamestnancov predajní maloobchodnej siete s elektronikou NAY čaká od 1. apríla 2017 výrazné zvýšenie platov. Radovým zamestnancom zdvihne NAY platy v priemere až o 17 %. Priemerná mzda zamestnancov predajní tak dosiahne výšku 929,44 Eur. NAY a. s., je slovenskou jednotkou v maloobchodnom predaji spotrebnej elektroniky a má sieť 36 predajní NAY v 29 mestách na Slovensku. V nich pracuje aktuálne 697 ľudí. "Radovým zamestnacom, čiže najmä pokladníkom, predajcom a skladníkom, zvyšujeme platy v priemere o 17 % a vedúcim pracovníkom o 6 %," uviedol Andrej Višacký, manažér ľudských zdrojov NAY a.s.. Zvyšovanie platov v NAY sa však týka aj ďalších pozícií. Pre lídra maloobchodného predaja s s elektronikou pracuje v súčasnosti aj 75 tzv. rozvozárov tovaru, pričom až 90 % z nich sa zvýšia mzdy v priemere o 10 % a v priemere tak dosiahnu sumu 670 eur. Zvyšovanie sa týka aj nástupných platov. "Uvedomujeme si, že pre spoločnosť, ktorá sa zaoberá obchodovaním, sú zamestnanci tým najcennejším, čo má. So zákazníkmi v prvom rade komunikujú naši predajcovia a vytvárajú obraz o našej spoločnosti a značke. Na druhej strane na nich máme určité nároky, neustále sa musia vzdelávať, zlepšovať a podávať profesionálny výkon. Veríme, že takáto motivácia bude pre nich zadosťučinením a spokojnosť povzbudením do ďalšej práce," dodal Andrej Višacký. O spoločnosti NAY a. s. Spoločnosť NAY pôsobí na slovenskom trhu už 25 rokov a to v pozícii najväčšieho maloobchodného predajcu spotrebnej elektroniky, ktorý ponúka rozsiahly sortiment svetových značiek bielej, čiernej a IT techniky a  širokým portfóliom súvisiacich služieb. Svoje pôsobenie začala spoločnosť začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 vytvorila koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY Elektrodom, ktorý postupne rozšírila po celom Slovensku. V roku 2014 odkúpila sieť predajní Electro World na Slovensku a v Českej republike. V súčasnosti už prevádzkuje 36 predajní NAY na Slovensku a 18 predajní Electro World v Českej republike. Jej vernostný klub NAY Extra klub má viac ako 850.000 členov. V roku 2015  dosiahla spoločnosť konsolidovaný obrat 283 mil. eur bez DPH. S podielom na trhu viac ako 15 % je NAY lídrom na slovenskom trhu s elektronikou. Viac informácií nájdete na www.nay.sk Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Zamestnanci predajní NAY budú od apríla zarábať o 17 % viac

Až 73% Slovákov je proti obmedzovaniu biopalív z plodín

Podľa prieskumu je skoro 70% Európanov aj Slovákov proti návrhu Európskej komisie obmedziť biopalivá z poľnohospodárskych plodín Brusel, Bratislava, 17.2.2017 – Európania, vrátane obyvateľov Slovenska v drvivej väčšine podporujú využívanie konvenčných biopalív vyrobených z plodín a veria, že politika EÚ by ich mala podporovať. Vyplýva to z celoeurópskeho prieskumu verejnej mienky, zverejneného koncom januára. Viac ako 69% opýtaných Európanov hovorí, že konvenčné - prvogeneračné biopalivá z poľnohospodárskych plodín by mali byť podporované. Proti je 15%. Vyplýva to z prieskumu EuroPulse nemeckej agentúry Dalia, vykonaného na vzorke 11,283 respondentoch v 28 krajinách Európskej únie. Prieskum tiež zistil, že 68% Európanov podporuje politiku EÚ na podporu konvenčných biopalív na báze plodín, proti je 12%. Na Slovensku podporuje prvogeneračné biopalivá z plodín až 73% opýtaných a 13% je proti. Za politiku EÚ na podporu prvogeneračných biopalív sa vyjadrilo 66%. Proti bolo 14%. Ako najväčšiu výhodu biopalív vnímajú obyvatelia Slovenska zhodne s celou EÚ to, že menej znečisťujú a zlepšujú kvalitu ovzdušia. Na druhom mieste je ich obnoviteľnosť a na treťom znižovanie závislosti Európy na dovoze ropy. Prieskum prišiel v čase, kedy Európska komisia vo svojom návrhu chce obmedziť používanie týchto biopalív na základe argumentu, že európska verejnosť je proti "palivu na potravinovej báze" (food-based fuel) - ako úradníci Komisie zavádzajúco nazvali biopalivá z poľnohospodárskych plodín. Riaditeľka pre obnoviteľné zdroje Európskej komisie Marie Donnelly minulý rok v Európskom parlamente vyhlásila: "Nemôžeme sa riadiť iba ekonomickými modelmi a vedeckými teóriami, musíme byť veľmi citliví k obavám občanov, niekedy dokonca aj v prípade, že tieto obavy sú emotívne, nepodložené faktami či vedou." Nový prieskum jasne spochybňuje toto ponímanie, keď ukazuje, že iba veľmi malá časť Európanov je proti využívaniu biopalív vyrobených z plodín ako cukrová repa, kukurica a pšenica, vypestovaných na domácej pôde. Tieto zistenia sú v súlade s výsledkom prieskumu Eurobarometer Biotechnology z roku 2010, ktorý pravidelne robí Európska komisia a v ktorom viac ako 70% opýtaných Európanov podporilo biopalivá z plodín. Proti návrhu Európskej komisie sú aj výrobcovia bioetanolu: "Návrh Komisie predstavuje hrozbu, že sa odstráni jedna z najlepších súčasných možností na zníženie emisií skleníkových plynov a dekarbonizácie dopravy - biopalív vyrobených udržateľným spôsobom v Európe," povedal Emmanuel Desplechin, generálny tajomník ePure, európskej asociácie výrobcov bioetanolu. Dodáva, že politika Komisie by mala byť založená na vede a dôkazoch, skôr než na nesprávnom výklade verejnej mienky. Za prvogeneračné biopalivá z plodín hovoria aj fakty: európsky etanol primiešaný v palive preukazuje 64% úspory emisií skleníkových plynov v porovnaní s benzínom (bionafta vykazuje úspory 50-90%) a je základným nástrojom pre dekarbonizáciu dopravy v únii. Na jeho produkcii sa podieľajú európski farmári a je k dispozícii v existujúcej infraštruktúre automobilovej dopravy. Ak by prešiel návrh Komisie, prínos konvenčných biopalív by sa znížil z terajších 7% energie v doprave v roku 2021 na 3,8% v roku 2030. "Obmedzenie prvogeneračných biopalív v čase, kedy ešte nemáme dostatočné množstvo pokročilých biopalív, by znamenalo okamžité zvýšenie emisií skleníkových plynov v ovzduší a Slovensko aj Európa by sa vrátili do stavu spred desiatich rokov," hovorí Peter Kostík, podpredseda Združenia pre výrobu a využitie biopalív a strategický poradca výrobcu biopalív na Slovensku. Okrem negatívnych dôsledkov na životné prostredie by sa návrh na obmedzenie biopalív prejavil v obmedzení investícií do biopalivového priemyslu a ohrozil by emisné ciele. Cestná doprava je v súčasnosti z 95% závislá na rope a zodpovedá za 20% emisií v EÚ. Poznámka: Prieskum uskutočnila v decembri 2016 nemecká prieskumná agentúra Dalia. Vzorka 11,283 respondentov pochádza zo všetkých 28 členských štátov EÚ, s prihliadnutím na súčasné rozdelenie populácie s ohľadom na vek, pohlavia a regiónu / krajiny. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Až 73% Slovákov je proti obmedzovaniu biopalív z plodín

Asociácia zábavy a hier: Chceme rozumnú reguláciu hazardu

Asociácia zábavy a hier je pripravená na vecnú diskusiu o rozumnej regulácii hazardu v Bratislave a bude ju aj verejne navrhovať. Takúto reguláciu podľa asociácie umožňuje aj zákon schválený Národnou radou. Podľa asociácie včera na rokovaní mestského zastupiteľstva, ktoré odmietlo absolútny zákaz hazardu na území mesta, znemožnili diskusiu o rozumnej regulácii najmä predstavitelia iniciatívy Zastavme hazard. "Ide nám o vecnú a zmysluplnú diskusiu a chceme, aby v meste Bratislava bola zavedená regulácia hazardu tak, ako ju umožňuje zákon. Včera na mestskom zastupiteľstve, ale nebola takáto diskusia vôbec umožnená, pretože extrémisti na čele s pánom Antonom Chromíkom vyvolali atmosféru, že každý, kto nebude súhlasiť s absolútnym zákazom hazardu, je pomaly niečo ako zločinec", povedala Dominika Lukáčová z Asociácie zábavy a hier a dodala, že za dnes platný stav, kedy Bratislava neschválila zatiaľ žiadnu reguláciu hazardu sú zodpovední predkladatelia návrhu na absolútny zákaz. Asociácia dlhodobo upozorňuje, že absolútna prohibícia hazardu na území mesta, by viedla ku rozmachu nelegálneho hazardu, ktorý by ovládli zločinecké skupiny a ktorý by nepodliehali vôbec žiadnym pravidlám. Ako príklad uvádza asociácia mesto Brno, kde sa necelých dvoch rokoch absolútneho zákazu, vracajú späť ku regulovaným herniam a kasínam. "Drvivá väčšina Bratislavčanov v prieskume verejnej mienky povedala, že pred absolútnym zákazom, ktorý je základom nelegálneho hazardu, uprednostňuje prísnu reguláciu. Toto je téma, ktorej sa musíme venovať a to je aj náš názor na túto problematiku", povedala Dominika Lukáčová. Asociácia tiež tvrdí, že petícia, kde občania Bratislavy odmietli hazard bola robená v čase, kedy existovala iba alternatíva ÁNO/NIE. Dnes je podľa asociácie možná efektívna regulácia na základe zákona a to je iná situácia. Asociácia navyše už dlhodobo zdôrazňuje, že dodnes nie je jasná, koľko podpisov vlastne petícia iniciatívy Zastavme hazard obsahuje a koľko ich je aj zo zákona platných. "Sme presvedčení, že dnes by bolo fér opýtať sa ľudí v Bratislave či chcú prísnu reguláciu hazardu, alebo absolútnu prohibíciu. A bolo by fér, aby vedeli aj dôsledky jedného a druhého rozhodnutia", povedala na záver Dominika Lukáčová. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Asociácia zábavy a hier:  Chceme rozumnú reguláciu hazardu

E-commerce vizionár Petr Sochora:

"Úspešné podniky majú spoločenskú zodpovednosť pomáhať" Na Slovensku sa v týchto dňoch rodí unikátny filantropický projekt. Stojí za ním úspešný e-commerce špecialista Petr Sochora, ktorého meno sa v slovenských médiách objavuje stále častejšie. Petr Sochora stojí na čele dynamicky rastúcej spoločnosti Zásielkovňa, ktorej materská česká spoločnosť je doma v Českej republike lídrom na trhu logistiky a výdajných miest online nakupovania. Rovnaký trend začína aktuálne udávať aj na Slovensku. Osobný odber a výdajné miesta – budúcnosť online nakupovania Jedna z vedúcich spoločností na trhu slovenskej logistiky a výdajných miest, Zásielkovňa, v týchto dňoch symbolicky uzatvára a bilancuje úspešnú vianočnú sezónu i celý uplynulý rok. Do nového roka vstupuje s novými víziami v zefektívňovaní logistiky online nákupov. Jej šéf, Petr Sochora na základe doterajšieho vývoja predpovedá, že v dohľadnej dobe čaká Slovensko rovnaký boom dopytu po výdajných miestach aký zasiahol susednú Českú republiku. "Základ služby je vyzdvihnúť si zásielku kdekoľvek Vám to vyhovuje, bez čakania v rade alebo čakania na kuriéra doma. Takto si zákazník vyzdvihne zásielku za polovičnú cenu oproti kuriérovi alebo pošte," vysvetľuje princíp a výhody osobného odberu na výdajných miestach Petr Sochora a vzápätí dodáva, že na Slovensku sa osobný odber ešte neteší takej veľkej obľube ako v Čechách či Maďarsku. "Túto službu totiž u nás na rozdiel od iných krajín ešte stále množstvo e-shopov neponúka. Tento trend teraz na Slovensko prichádza a v blízkej dobe už budú tlačiť priamo zákazníci na e-shopy, aby im umožnili výdajné miesta." Dôkazom prirodzeného dopytu po raste množstva výdajných miest je i samotný rast Zásielkovne. Tá sa do dnešného dňa z materskej Českej republiky rozrástla okrem Slovenska i do Maďarska, Rumunska, Poľska, Nemecka, Rakúska a Bulharska. Ako prezrádza vedenie spoločnosti, každým dňom by mala otvoriť ďalší, už svoj deviaty trh, a ten bude naozaj veľkým prekvapením. Nezatvárajme oči pred spoločenskou zodpovednosťou. Pomáhajme v tom, v čom sme silní Bazálnou filozofiou spoločnosti Zásielkovňa je "pomáhať". V praxi sa táto filozofia pretavila do obrovskej siete pobočiek, založených na prístupe k zákazníkom "bez čakania a s úsmevom". Filozofia pomoci postupne prenikla do všetkých služieb Zásielkovne - či už ide o pomoc domácim e-shopom expandovať na zahraničný trh alebo o špeciálne služby (Expresné doručenie, Reklamačný asistent), ktoré vznikli práve vďaka cieľu pomôcť každému v každej situácii. Bolo iba otázkou času, kedy sa filozofia pomoci, ktorú Zásielkovňa už roky úspešne šíri z českej metropoly, prerazí aj mimo komerčné aktivity spoločnosti. V týchto dňoch Zásielkovňa štartuje prioritný filantropický projekt pre nadchádzajúci rok #pomahamepomahat. Projekt zastrešuje sériu charitatívnych počinov v rôznych oblastiach spoločenského života, ktoré sa uskutočnia v roku 2017 pod patronátom a s pomocou Zásielkovne. "Filozofiu pomoci v našich komerčných aktivitách nerazíme náhodou. Spája nás sociálne cítenie a sme si vedomí toho, že ako jeden z lídrov trhu máme spoločenskú zodpovednosť pomôcť v rámci svojich možností tým, ktorí to potrebujú. Našou silou sú predovšetkým naša sieť výdajných miest po celom Slovensku a naša sieť kuriérov a tie chceme v tomto roku využiť na dobrú vec,” vysvetľuje svoj plán šéf slovenskej Zásielkovne Petr Sochora. Pilotným projektom série filantropických aktivít #pomahamepomahat sa stala na prelome rokov 2016 a 2017 spolupráca Zásielkovne s občianskym združením Proti prúdu, ktoré je vydavateľom časopisu Nota Bene. "V zime a mrazoch trpia najviac ľudia žijúci na ulici, preto sme sa rozhodli, že im pomôžeme ako prvým," vysvetľuje autorka nápadu, marketingová riaditeľka Zásielkovne pre Slovenskú republiku Kristína Tranová."Veľmi sa nám páči projekt Nota Bene, ktorí pomáha ľuďom bez domova zmeniť ich situáciu a znovu sa začleniť do spoločnosti. Čo nás, však presvedčilo najviac, je samotná snaha všetkých predajcov časopisu, ktorí to v tomto zimnom období majú veľmi ťažké. Uvedomujeme si, že je to pre nich dlhá cesta a preto sa v rámci našich aktivít budeme snažiť pomôcť aj v ďalšom období." Výsledkom spolupráce Zásielkovne a OZ Proti prúdu je distribúcia batohov, ktoré pre predajcov Nota Bene nakúpilo OZ Proti prúdu, aby im uľahčilo predaj časopisu na ulici. "Predajcom Nota bene v Bratislave OZ Proti prúdu batohy odovzdalo osobne. Logistickou výzvou, však bolo dostať tesne pred Vianocami 196 ďalších batohov do 17tich miest po celom Slovensku do rúk mimobratislavských predajcov Nota Bene. Vtedy nastúpila Zásielkovňa a batohy na vlastné náklady rozviezla," vysvetľuje priebeh projektu Kristína Tranová: "Oceňujem, že sa Zásielkovňa rozhodla pomáhať priamo ponúknutím svojich služieb. V hektickom čase Vianoc stihli doručiť batohy - náš darček predajcom Nota bene do 17ich miest Slovenska. Pomohli nám s tým, čo sme potrebovali. Vtedy je pomoc najúčinnejšia. Verím, že na Slovensku raz nastane chvíľa, kedy sa nám ako spoločnosti podarí uvidieť aj najzákladnejšiu potrebu ľudí bez domova, ktorou je bývanie. Tak ako má Zásielkovňa pre rok 2017 výzvu urobiť viacero ciest pomoci, pre nás bude výzvou priniesť tému sprístupňovania cenovo dostupných bytov pre ľudí bez domova, ako riešenia bezdomovectva," dodáva na margo spolupráce Zuzana Pohánková, riaditeľka OZ Proti prúdu. Zásielkovňa a jej rok 2016 v číslach Počet najazdených kilometrov Zásielkovne pri doručovaní zásielok v roku 2016: Celkom 4.2 milióna kilometrov | Na Slovensku: 800 000 kilometrov Počet zásielok doručených Zásielkovňou v roku 2016: Celkom 3.8 milióna zásielok Počet zásielok doručených Zásielkovňou v decembri 2016: Celkom: 750 000 Počet novootvorených pobočiek Zásielkovne v roku 2016: Celkom: 430 | Na Slovensku: 60 Počet partnerských e-shopov Zásielkovne: Celkom: 13 000 | Na Slovensku: 2 500 Viac info: www.zasielkovna.sk | www.facebook.com/zasielkovna Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo E-commerce vizionár Petr Sochora:

Chromík pred hlasovaním o hazarde hrozí poslancom Bratislavy

Bratislava 16.2.2017 - Líder iniciatívy Zastavme hazard Anton Chromík podľa predstaviteľov Asociácie zábavy a hier zastrašuje poslancov bratislavského mestského zastupiteľstva, ktorí dnes majú hlasovať o zákaze hazardu na území hlavného mesta. "Pán Chromík vyhlasuje, že poslanci, ktorí budú súhlasiť s tajnou voľbou tým verejne dajú najavo, že podporujú hazard. To je doslova nehorázny nátlak", uviedla Dominika Lukáčová z Asociácie zábavy a hier a dodala, že z úst viacerých prítomných zástupcov iniciatívy Zastavme hazard zaznievajú hrozby o verejnom pranieri každého, kto bude súhlasiť s tajnou voľbou. Poslanci momentálne prerušili rokovanie. Jedna z otázok, ktorú riešia je aj to, či majú o hazarde hlasovať tajne, alebo aklamačne. Mnohí poslanci vyjadrili názor, že tajná voľba je vzhľadom na tlak, ktorému sú vystavení logická. Iniciatíva Zastavme hazard to odmieta, ako dôkaz komplotu proti zrušeniu hazardu. Prevádzkovatelia kasín a herní nedávno zverejnili prieskum, ktorí okrem iného zistil, že väčšina bratislavčanov sa obáva, že absolútny zákaz hazardu spôsobí vznik nelegálnych herní a kasín, ktoré ovládne podsvetie. Viacerí bratislavskí poslanci dali po zverejnení prieskumu verejne najavo, že prísne regulácia, ktorá by vytlačila kasína herne z obytných zón a mohli by zostať iba v hoteloch a zábavných centrách, by pre mesto bola lepším riešením, ako úplná prohibícia. - stanovisko Asociácie zábavy a hier- Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Chromík pred hlasovaním o hazarde hrozí poslancom Bratislavy

UPC v roku 2016 posilnila svoju pozíciu na trhoch v ČR a SR

Bratislava/Praha 16.2.2017 – Spoločnosť UPC Česká a Slovenská republika, vedúci poskytovateľ inovatívnych digitálnych služieb televízie, internetu a telefónie v Českej republike a na Slovensku, po minuloročnej integrácii svojich prevádzok pokračovala v posilňovaní svojej trhovej pozície aj v roku 2016. Výrazný rast dosiahla v sprístupňovaní digitálnych služieb v nových lokalitách, ktorých pokrytie v obidvoch krajinách prekročilo hranicu 2 miliónov domácností, ako aj v celkovom počte zmlúv na jednotlivé služby, ktorých na konci decembra 2016 evidovala 1 507 000. Rast počtu užívateľov zároveň zaznamenala vo všetkých segmentoch služieb – TV, internetu aj telefónu. Hlavné ukazovatele UPC Česká a Slovenská republika za rok 2016: - 1 507 000 predaných digitálnych služieb na konci štvrtého kvartálu, o 42 400 viac ako pred rokom - digitálne služby UPC boli na konci štvrtého štvrťroka sprístupnené pre celkovo 2 011 500 domácností v Českej republike a na Slovensku, čo je o 105 700 viac než pred rokom (o 58 200 domácností viac v ČR a 47 500 domácností viac v SR) - rast počtu užívateľov služieb TV, internetu a telefónu – spoločnosť UPC zaznamenala medziročne rast vo všetkých troch segmentoch, ktoré boli podporené uvedením celého radu inovatívnych funkcií (7-dňový TV Archív, výrazné rozšírenie ponuky HD a SD programov, rozširovanie ponuky videotéky MyPrime, uvedenie internetovej služby Wi-Free), ako aj uvedením nového mega-silného WiFi pripojenia. - Integrácia prevádzok UPC v Českej republike a Slovenskej republike – prispela k pozitívnym výsledkom na konci roku 2016 Počet zákazníkov na konci decembra 2016: Martin Miller, generálny riaditeľ UPC Česká a Slovenská republika: "Dynamický rast spoločnosti UPC v Českej a Slovenskej republike je determinovaný našou ambicióznou stratégiou, ktorá ja založená okrem iného na výraznom rozširovaní našej najmodernejšej siete a uvádzaní inovatívnych služieb. Uskutočnili sme významné investície do rozvoja našej širokopásmovej siete, v záujme poskytnúť našim zákazníkom najkvalitnejšiu zábavu a konektivitu. Sme odovzdaní napĺňať našu misiu, ktorou je poskytovanie digitálnych služieb na najvyššej úrovni našim zákazníkom v obidvoch krajinách." Rast počtu užívateľov vo všetkých segmentoch Spoločnosť UPC evidovala k 31. decembru 2016 spolu 670 500 užívateľov TV služieb, čo medziročne predstavuje nárast o 21 200 služieb. Nárast zaznamenala aj v segmente internetových služieb, kde evidovala celkovo 601 900 užívateľov, teda o 21 900 viac ako rok predtým. K zvýšenému záujmu užívateľov o internetové služby prispelo aj uvedenie megarýchleho WiFi pripojenia, ktoré spoľahlivo pokrýva signálom celú domácnosť. Rovnako sa zvýšil aj počet užívateľov telefónnych služieb, ktorých spoločnosť na konci roku 2016 evidovala spolu 234 700, teda o 4 400 viac oproti rovnakému obdobiu pred rokom. Viac ako 100 000 nových domácnosti pribudlo za rok do pokrytia v sieti UPC Počet domácností v Českej a Slovenskej republike s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu na konci 4. kvartálu prekročil 2 miliónovú hranicu. Celkovo bolo na sieť UPC v obidvoch krajinách pripojených až 2 011 500 domácností, čo je o 105 700 viac než pred rokom. Počas uplynulého obdobia spoločnosť UPC výrazne investovala do modernizácie siete a pokrytia domácností s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu. Táto expanzia je súčasťou viacročného investičného plánu zameraného na rozšírenie širokopásmovej infraštruktúry o stovky tisíc nových domácností. Úspešná integrácia UPC v Českej a Slovenskej republike Spoločnosť UPC v štvrtom štvrťroku úspešne pokračovala v integrácii českej a slovenskej prevádzky, ktorá sa začala v apríli 2016. Zlúčením vznikla spoločnosť, ktorá na obidvoch trhoch pokrýva viac ako 2 milióny domácností a takmer 804 000 zákazníkov, ktorí využívajú viac ako 1,5 milióna služieb (údaje nezahrnujú satelitné video služby). Redefinovanie prevádzkovej štruktúry je súčasťou úsilia spoločnosti UPC zvýšiť zameranie na zákazníka, urýchliť prinášanie inovatívnych produktov a posilniť pozíciu českej a slovenskej prevádzky na obidvoch trhoch. Spoločnosť UPC patrí medzi najväčších poskytovateľov TV, internetových a telefónnych služieb v Českej republike a Slovenskej republike. Pre svojich zákazníkov neustále skvalitňuje svoje služby, ktoré zahrnujú digitálnu a mobilnú televíziu s ponukou programov všetkých žánrov vrátane staníc v HD rozlíšení, širokopásmové internetové pripojenie, a telefónne služby. Pre viac informácií o spoločnosti UPC v Českej a Slovenskej republike navštívte stránky www.upc.cz a www.upc.sk. Spoločnosť UPC Česká a Slovenská republika je súčasťou spoločnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa káblových služieb, pôsobiaceho vo viac ako 30 krajinách v Európe, Latinskej Amerike a Karibiku. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo UPC v roku 2016 posilnila svoju pozíciu na trhoch v ČR a SR

IKEA spustila na Slovensku službu Nákup on-line

Bratislava, 16. február 2017 – Od dnešného dňa môžu zákazníci IKEA na Slovensku nakupovať aj online. Po úspešnom uvedení služby "Klikni a vyzdvihni" a "Klikni a dovezieme" v Českej republike v septembri minulého roka spoločnosť implementuje službu s názvom Nákup on-line aj u nás. Zákazníci na celom Slovensku si teraz môžu vybrať, zaplatiť a objednať dopravu bytového zariadenia IKEA na stránke www.IKEA.sk. Spoločnosť IKEA Bratislava týmto krokom spúšťa predaj svojich výrobkov a bytového zariadenia prostredníctvom nového predajného kanála. "Víziou IKEA je vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí. Naši zákazníci sa dlhodobo a veľmi silne dožadovali možnosti nakúpiť výrobky IKEA prostredníctvom internetu, a preto sme radi, že im od dnes môžeme ponúknuť službu Nákup on-line. Naším cieľom je neustále zlepšovať kvalitu našich služieb a práve prostredníctvom nákupu on-line výrazným spôsobom zvýšime dostupnosť našich výrobkov a riešení pre čo najviac zákazníkov na celom Slovensku," hovorí Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Klikni a vyzdvihni a Klikni a dovezieme Zákazníci sa môžu v rámci nákupu on-line rozhodnúť, aké z ponúkaných služieb a možností využijú. Na www.IKEA.sk si vyberú tovar, vložia ho do nákupného zoznamu a následne sa rozhodnú, či si tovar vyzdvihnú priamo v obchodnom dome (Klikni a vyzdvihni), alebo využijú služby dopravy (Klikni a dovezieme). Zákazník si zvolí časové okno, kedy si tovar vyzdvihne v obchodnom dome IKEA, alebo kedy mu bude tovar doručený. Ďalším krokom je platba on-line. Zákazníci si môžu vybrať prakticky z celého sortimentu niekoľko tisíc výrobkov IKEA, okrem špecifických produktov ako napr. rastliny, metrový textil či potraviny. "Naším cieľom je čo najviac celý proces nákupu zjednodušiť a zaistiť prehľadnosť ponuky našich služieb a ich cien. Ceny dopravy a ceny za vyzdvihnutie tovaru podľa nákupného zoznamu budú pre zákazníkov služby Nákupu on-line rovnaké ako pre zákazníkov, ktorí si túto službu objednajú v obchodnom dome a výška ceny bude jednotná bez ohľadu na množstvo a hmotnosť tovaru," hovorí Nina Maláková, manažérka eCommerce v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Predstavenie služby Nákup on-line v IKEA Bratislava je dôležitým krokom pred implementáciou globálneho riešenia IKEA eCommerce. "V rámci služby Nákup on-line spracovávame a pripravujeme objednávky zákazníkov priamo v našom obchodnom dome a doručujeme ich v spolupráci s našimi lokálnymi dopravnými partnermi. V budúcnosti budú niektoré naše výrobky doručované z našich globálnych centrálnych skladov," dopĺňa Maláková. Služby nad rámec Okrem ponúkania nových služieb IKEA Bratislava neustále vylepšuje aj svoje už existujúce služby a tak sa snaží napĺňať očakávania a potreby svojich zákazníkov. Zákazníci môžu od augusta minulého roka vrátiť tovar bez udania dôvodu až do 365 dní od nákupu. Dôležité je priniesť pokladničný doklad, tovar nesmie byť poškodený, znečistený a musí spĺňať zásady hygieny. Členovia IKEA FAMILY môžu využívať aj službu elektronického dokladu. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete tu: http://bit.ly/vratenietovaru. Rovnako pri mnohých produktoch poskytuje IKEA predĺženú záruku nad rámec zákona, napr. záruku 25 rokov na kuchyne a matrace, 10 rokov na pohovky, alebo zmiešavacie batérie do kuchyne a kúpeľne. Viac informácií o zárukách na výrobky IKEA nájdete tu: http://bit.ly/2ht5qVb. IKEA je spoločnosť so švédskymi koreňmi vyrábajúca bytové zariadenie. V roku 1943 ju založil Ingvar Kamprad. Našou víziou je "vytvárať lepší každodenný život pre väčšinu ľudí". Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má celkom 389 obchodných domov v 48 štátoch/oblastiach, z ktorých 44 obchodných domov vlastnia a prevádzkujú držitelia licencie mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group ročne privíta 783 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo IKEA spustila na Slovensku službu Nákup on-line

Zmeňte svoj život s PROFESIA DAYS – BORY MALL EDITION

Chcete získať stabilné pracovné miesto, slušný plat, vyššie uznanie v práci a robiť to, čo vás baví a napĺňa? Nenechajte nič na náhodu. Predtým ako pošlete svoj životopis potenciálnemu zamestnávateľovi alebo navštívite personálnu agentúru, príďte sa do nákupno-zábavného centra Bory Mall poradiť ako zobrať svoju kariéru pevne do svojich rúk. Trh pracovných príležitostí a profesijného poradenstva PROFESIA DAYS BORY MALL EDITION otvára svoje brány priamo v nákupno-zábavnom centre Bory Mall 18.-19.2. a 25.-26.2.2017, v čase od 11:00 - 19:00 h. V príjemnom prostredí vyhradenom špeciálne pre osobné konzultácie na vás čakajú odborníci, ktorí vám poradia ako naštartovať svoju kariéru. Trh pracovných príležitostí prináša cenné informácie nielen tým, ktorí sú bez práce, ale všetkým, ktorí chcú ovplyvniť svoju kariéru a profesijný rast. Špecialisti z personálnej agentúry Grafton majú pre vás pripravené rady ako uspieť na pracovnom pohovore, pomôžu vám s prípravou motivačného listu, poradia čo si na pohovor pripraviť, ako sa obliecť, ale upozornia aj na najčastejšie chyby uchádzačov pri prvom kontakte s potenciálnym zamestnávateľom. Poradia aj mamičkám po materskej dovolenke, čerstvým absolventom a odpovedia aj na nejasnosti okolo pracovného práva. Úroveň vašich vedomostí z anglického jazyka preverí spoločnosť The Bridge a  digitálne zručnosti si môžete otestovať s IT Learning Slovakia. Zistíte, či sú vaše znalosti dostatočné pre váš vysnívaný "job" a ak je to potrebné, získate rady, ako si ich čo najskôr prehĺbiť. Ak sa pri hľadaní práce spoliehate skôr na osobný kontakt a máte záujem zamestnať sa u Naj zamestnávateľa 2016 - spoločnosti Volkswagen Slovakia, využite príležitosť stretnúť sa s jej zástupcami osobne. Priamo v Bory Mall budú mať počas oboch víkendov svoje stanovište. Chcete pracovať v niektorej z prevádzok v Bory Mall? Zaujímavé voľné pracovné pozície ponúkajú na samostatnom stanovišti obchody, prevádzky a iné pracoviská v objekte a areáli nákupného centra. Stačí sa informovať a získať bližšie informácie o ponuke a podmienkach. Zbystriť pozornosť by mali aj rodiny so žiakom v jednom z posledných ročníkov ZŠ. Lektori z Občianskeho združenia EDUPLEX vám poradia s otázkami o výbere a vhodnosti stredných škôl pre vášho budúceho stredoškoláka. Porozprávajú vám o vzdelávacom programe "Čím chceš byť", ktorý žiakom priblíži jednotlivé školy a povolania a poskytne informácie, ktoré im pomôžu pri rozhodovaní o budúcom štúdiu. Pracovať z domu popri materskej dovolenke, stíhať domácnosť i prácu, starať sa o deti, rodičov, či starých rodičov, keď ste pracovne vyťažení a nestíhate všetko zrealizovať. Áno, aj to sa dá elegantne zvládnuť. Ako na to vám poradia experti z Domelie. Ponuka PROFESIA DAYS BORY MALL EDITION je naozaj bohatá. Príďte sa porozprávať  o veciach, ktoré je dobré vedieť, ak si chcete nájsť, či udržať svoju vysnívanú prácu. Kým budete získavať cenné rady, vaše deti sa môžu zabaviť v  detskom kútiku plnom hier a zábavy a čakať na váš spokojný úsmev. Možno je vaša šťastná budúcnosť s Profesia Days v Bory Mall bližšie, než si myslíte. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Zmeňte svoj život s PROFESIA DAYS – BORY MALL EDITION

Nový VÚB Mobile Banking –modernejší a jednoduchší

Bratislava 14. februára 2017 – VÚB dnes predstavila novú verziu aplikácie VÚB Mobil Banking. Má nový dizajn, je modernejšia, prehľadnejšia a  jednoduchšia na ovládanie. Pribudlo tiež niekoľko vylepšení, ktoré zjednodušia využívanie služieb a sprístupnia ich tak väčšiemu okruhu používateľov. Nová verzia aplikácie VÚB Mobil Banking je ďalším krokom vo vylepšovaní elektronického bankovníctva. "Online manažment financií je maximálne efektívny, pohodlný a šetrí čas. Preto je v našom záujme zabezpečiť klientom riešenie v podobe modernej a funkčnej aplikácie. Usilujeme sa, aby naše služby boli nielen atraktívnejšie, ale aby ich ocenili najmä klienti a radi ich využívali," hovorí Mária Horecká, vedúca oddelenia E-Biznis VÚB. Nový Mobil Banking stavia okrem moderného dizajnu na maximálnej jednoduchosti a efektívnom prispôsobení sa svojmu používateľovi. "VÚB banka poriadne pridala na moderných trendoch. Aplikácia je dostatočne komplexná. Môžem si v nej spravovať platobné karty, priamo z nej zaplatiť faktúru, a to aj s použitím optického rozpoznávania IBAN kódu," dodáva Ondrej Macko, odborník na IT technológie touchIT, ktorý aplikáciu testoval. TOP vylepšenia Nová aplikácia prináša predovšetkým praktické "vychytávky". Mimoriadne užitočný je Rýchly zostatok, ktorý si dokáže klient pozrieť bez toho, aby sa do aplikácie vôbec prihlásil. Stačí si jeho zobrazovanie povoliť v nastaveniach. Zrýchlili sme platby. Hneď v hlavnom menu pribudla funkcia Scan & Pay, v rámci ktorej si môže klient vybrať, ktorý zo skenerov chcete použiť - QR kód, čiarový kód alebo IBAN. Všetky sú pekne "pohromade" vedľa seba. Na prevod medzi svojimi účtami je možné využiť funkciu Na môj účet. Jednoduchým posunom prsta si vyberiete, z ktorého účtu chcete poslať peniaze na ktorý. Potrebujete poslať priateľovi svoje číslo účtu? Využite možnosť zdieľať číslo účtu do SMS správy. Voľbu nájdete na paneli s rýchlymi akciami a tak svoje číslo účtu nemusíte kopírovať. Praktickou novinkou je aj 2-úrovňové dynamické menu. V prvej úrovni nájdete základné položky, pričom niektoré z nich sa rozvetvujú do 2.úrovne. Je dôležité povedať, že menu vám ponúkne možnosti/funkcie podľa toho, aké produkty máte. Na upravenej domovskej stránke pribudne každému prehľadný graf s použiteľnými prostriedkami na svojich bežných účtoch vrátane sporiacich účtov, povolených prečerpaní a kreditných kariet,a taktiež prehľad posledných transakcií na vybraných produktoch. Do aplikácie VÚB Mobil Banking sa môžete dostať dvoma spôsobmi. Buď cez Internet banking, kde zostáva proces nezmenený alebo zjednodušenou aktiváciou priamo v samotnej aplikácii. Zadáte prihlasovacie údaje, ktoré používate v Internet bankingu a následne aktivačný kód, ktorý vám bude doručený do SMS na mobil. "Možnosti, ktoré ponúka nová aplikácia, budeme samozrejme ďalej rozvíjať. Už v najbližšom období prinesieme niekoľko špeciálnych funkcionalít pre zjednodušenie každodenného kontaktu klienta s bankou," dodáva M.Horecká, Ako získate nový VÚB Mobil Banking? Klientom, ktorí majú nastavenú automatickú aktualizáciu, sa nová aplikácia aktualizuje automaticky. V prípade manuálneho nastavenia aktualizácie, si ju musia aktualizovať sami. Nová aplikácia bude dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android 4.1 a viac a iOS 9 a viac. Pre operačný systém Windows Phone nebude nová verzia dostupná.  #withVÚB S používaním novej aplikácie vám radi pomôžeme. S novým Mobil bankingom sme spustili aj webstránku www.with.vub.sk, na ktorej nájdete ďalšie užitočné informácie. Web je rovnako ako aplikácia moderný, no pritom jednoduchý a prehľadný. Využiť môžete aj nové videonávody, či obrátiť sa na našich pracovníkov na pobočkách. VÚB banka je členom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Sanpaolo, ktorá má zastúpenie vo viac ako 40 krajinách po celom svete. Je aktuálnou držiteľkou ocenenia Najlepšia banka na Slovensku od magazínov Global Finance a EMEA Finance ako aj ocenenia Banka s najlepšími službami privátneho bankovníctva na Slovensku od magazínu Euromoney. Svoje služby na Slovensku poskytuje prostredníctvom siete   195 retailových pobočiek, 32 firemných pobočiek a 11 hypotekárnych centier. Banka zároveň prevádzkuje aj jednu pobočku v Českej republike. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Nový VÚB Mobile Banking –modernejší a jednoduchší

Soňa Skoncová získala lukratívnu pozíciu

Na Slovensku bude reprezentovať skupinu Premium Fashion Brands. Praha/Bratislava, 15.2.2017 – Premium Fashion Brands, jeden z najväčších reťazcov s dostupnou luxusnou módou v Českej republike a na Slovensku, zastupuje od začiatku februára Soňa Skoncová na pozícii Country Manažérky pre slovenský trh. Naša známa Slovenka a vicemiss z roku 2009 Soňa Skoncová bude mať na starosti marketing a business development skupiny Premium Fashion Brands (PFB) a jej značiek na slovenskom trhu. Zároveň bude zastrešovať event management, media relations, komunikáciu v online prostredí prostredníctvom sociálnych sietí PFB, spoluprácu s ambasádormi značky a podporu e-commerce. Na Slovensku aj v Českej republike bude reprezentovať značky ako Hugo Boss, Geox, Armani Jeans, Trussardi Jeans alebo multibrand s luxusnou obuvou a doplnkami Beltissimo, patriace do portfólia PFB. "Nesmierne si vážim ponuku, ktorú som prijala s rešpektom a veľkým nadšením. Verím, že moje dlhoročné skúsenosti v oblasti módy, médií a sociálnych sietí budú pre spoločnosť Premium Fashion Brands očakávaným prínosom. Teším sa, že budem súčasťou tohto dynamického tímu ľudí," hovorí Skoncová. Ako moderátorka a tvár bude však i naďalej pôsobiť v relácii Topstar, ktorú vysiela televízia JOJ. Rovnako sa bude venovať aj svojim aktivitám v modelingu, v ktorom sa pohybuje už od svojich 15 rokov, a tiež svojmu úspešnému projektu I love Kuku. O spoločnosti Premium Fashion Brands Dynamicky rastúca spoločnosť Premium Fashion Brands s ambicióznymi plánmi na ďalšiu expanziu združuje v súčasnosti viac ako 30 butikov s obuvou, oblečením a doplnkami. V Čechách zahŕňa značkové módne obchody Geox, Trussardi Jeans, Versace Jeans, Armani Jeans a multibrandové obchody Beltissimo predávajúce značky ako sú Longchamp, Lauren Ralph Lauren či Porsche Design. Na Slovensku pod Premium Fashion Brands spadajú značky Armani Jeans, Weekend Max Mara, PennyBlack, Trussardi Jeans a Marina Yachting, ktoré nájdete v NC Eurovea a multibrand The Brands v Auparku. Skupina Premium Fashion Brands vznikla v polovici roka 2016, v spoločnom podniku vlastní 50 % podiel Jaroslav Havel, ktorý investuje v oblastiach životného štýlu, športu, zdravia a spoločenského života. Odvetvovými partnermi s 50 % podielom sú Marián Vrtoch a jeho partnerka Jana Jusnová, ktorí v sektore prémiovej módy úspešne podnikajú viac ako 15 rokov. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Soňa Skoncová získala lukratívnu pozíciu

Valentín s dúškom exotiky

Sviatok zamilovaných sa väčšinou spája s romantickou večerou pri sviečkach či s relaxačným pobytom s partnerom. Čo tak tento rok poňať sviatok zaľúbených trošku hravejšie? Na to, aby ste si pripomenuli najkrajšie chvíle v spoločnosti vášho partnera, nemusíte cestovať alebo pripravovať honosnú večeru. Buďte originálni a darujte si navzájom deň plný exotiky, vášne a pozitívnej energie! Vzrušujúce príchute maliny, granátového jablka a grapefuitu ochutených minerálnych vôd Mattoni vám pripomenú tie najkrajšie zážitky a zároveň vo vás prebudia rozkoš. Nemusíte kupovať drahé darčeky v podobe šperkov, vychutnajte si spoločnosť najdôležitejšieho človeka a venujte sa len jemu. Zabudnite na pracovné povinnosti a užite si prítomnosť jeden druhého. Rozmiestnite po obývačke sviečky a spomínajte na vaše najkrajšie spoločné chvíle. Určite medzi ne patria aj spomienky na hrejivé lúče, či chvíle strávené na pláži pod palmou. Minerálne vody Mattoni ochutené vám pripomenú chuť tej pravej exotiky. Valentínske chuťovky v podobe vzrušujúcich príchutí Mattoni Valentín v pracovný deň. Obávate sa večernej únavy po ťažkom dni v práci? Siahnite po ochutenej minerálnej vode Mattoni s príchuťou grapefruitu, ktorá zaženie vyčerpanie a dodá vám energiu na celý večer. Granátové jablko je od dávnych čias považované za symbol rozkoše. Viete, že vydolovať červené jadierka z tvrdého obalu si vyžaduje veľkú dávku trpezlivosti. S Mattoni s príchuťou granátového jablka sa zasmejete nad chvíľami, kedy trpezlivosť vo vašom vzťahu ruže priniesla. Maliny evokujú vášeň a túžbu. Do minerálnej vody Mattoni s príchuťou malín sa zamiluje naozaj každý.,,To pravé malinové" by nemalo chýbať hlavne na Valentína. Miešaný drink Touch of Spring ako afrodiziakum Nebojte sa experimentovania, siahnite po chutnom nealkoholickom drinku, ktorý dokonale podčiarkne láskyplnú atmosféru. Inšpirujte sa tipom na netradičný miešaný drink, ktorý sa stal minulý rok najlepším nealkoholickým drinkom na majstrovstvách sveta Mattoni Grand Drink 2016. Prekvapte svoju polovičku a pripravte nápoj so surovín, ktoré sú považované za afrodiziakum. Zloženie: • 5 cl 100% mrkvovej a jablčnej šťavy • 1 cl posilňujúceho nápoja zo zázvoru a citrónovej trávy • 1 cl anízového sirupu • 0,5 cl čerstvej citrónovej šťavy • 25 g čerstvého feniklu • 10 cl perlivej minerálnej vody MATTONI Ako dekoráciu využite mrkvu, aníz, fenikel, bielu reďkovku a červenú repu. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Valentín s dúškom exotiky

Amrop na slovenský trh priniesol model i4 Neuroleader

Poradenská spoločnosť Amrop – Leaders for What´s Next, ktorá je súčasťou Jenewein Group, dlhodobo integruje najnovšie poznatky neurovedy do portfólia svojich služieb, aby klientom pomáhala neustále zlepšovať kvalitu a výkonnosť lídrov. V týchto dňoch predstavuje model i4 Neuroleader, ktorý na slovenský trh priniesla vďaka partnerstvu s The About my Brain Institute. Bratislava 14. február 2017 – Model i4 Neuroleader prináša do témy líderstva novú perspektívu. Stavia na štyroch pilieroch, od ktorých pochádza aj jeho označenie i4 – imaginácia, integrácia, inšpirácia a intuícia – a 16 kompetenciách, ktoré zodpovedajú požiadavkám 21. storočia. Vychádza z poznania neurobiológie a neurovedy a pomáha dosiahnuť úspech a efektívnosť nielen v práci, ale aj v živote. "Tento model ukazuje, ako líder môže rozvinúť a posilniť svoje mentálne schopnosti, aby zvýšil svoju výkonnosť, vytváral rámec pre úspešnú spoluprácu v rámci rôznorodých tímov, podporil inovatívne myslenie na objavenie oblastí pre ďalší rast a podporil agilitu, čiže akcieschopnosť na prepojenie stratégie a jej implementácie," uviedol Igor Šulík, ktorý je spolu s Mariom Fondatim certifikovaným konzultantom modelu i4 Neuroleader na Slovensku. Ako ďalej pripomenul Igor Šulík, neuroveda prináša množstvo dôkazov o tom, že mozog má na naše správanie a jeho zmeny oveľa väčší vplyv, než sme si pôvodne mysleli. Úspešné firmy preto tejto téme venujú maximálnu pozornosť. Sú priekopníkmi, ktorí vedia, že väčšina dnešných organizačných modelov ešte vždy nasleduje vzory z priemyselnej alebo informačnej éry. Vytvorenie tzv. brain friendly pracoviska, v ktorom sa jednotliví pracovníci môžu stať tvorcami alebo spolutvorcami toho, ako a kde chcú plniť pracovné zadania, aby ich mozgy dlhodobo podávali maximálny výkon, je to, čo bude v nasledujúcom období odlišovať najlepšie organizácie od priemerných. Je vstupenkou do éry predstavivosti, v ktorej sa kreativita, nápady a myšlienky stávajú primárnymi tvorcami ekonomickej hodnoty. Amrop nový model uviedol na trh počas zimnej série odborných stretnutí Coffee time with Amrop v súlade s dlhodobou ambíciou cielene rozvíjať vlastné portfólio s dôrazom na hĺbku záberu. V ostatnom čase – najmä pri príležitosti 25. výročia pôsobenia na slovenskom trhu, povesť rešpektovanej a kvalitnej značky umocnil viacerými diskusiami a odbornými podujatiami a k originálnym produktom a službám ako Context Driven Executive Search, Context Driven Leadership Assessement a iným pridal línie zamerané napríklad na koučing, v ktorom na slovenský trh priniesol unikátny katalóg koučov, rodinné podnikanie na Slovensku (Amrop Family Business) či program Dynamika talentu (v spolupráci s Andreou Vadkerti). Ďalšie informácie poskytne: Igor Šulík, managing partner, Amrop Mario Fondati, partner, Amrop Amrop Slovakia – Leaders for What\'s Next Štefanovičova 12, 811 04 Bratislava T/F +421 2 5443 6001-4 E slovakia@amrop.sk W www.amrop.sk Viac o modeli i4 Neuroleader nájdete tu. Amrop – Leaders for What\'s Next Amrop Slovakia je poradenská spoločnosť pôsobiaca na slovenskom a stredoeurópskom trhu. Je lídrom v oblasti Executive Search & Leadership Consulting. Slovenský Amrop je súčasťou globálnej siete poradenských spoločností zameraných na kontextom riadené cielené vyhľadávanie manažérov. S takmer 80 kanceláriami vo viac ako 50 krajinách Amrop disponuje hlbokým poznaním globálnych trhov a pomáha s hľadaním lídrov budúcnosti – Leaders for What’s Next – zvyknutých pracovať ponad hranice na trhoch na celom svete. Amrop je členom The Association of Executive Search Consultants (AESC) – najprestížnejšej globálnej asociácie poradenských spoločností so zameraním na Retained Executive Search & Leadership Consulting. Amrop je jej najdlhšie pôsobiacim členom a dosiaľ jediným členom s plnohodnotným zastúpením na Slovensku. K riešeniu poradenských projektov pristupujeme prostredníctvom vlastného modelu 3D špecializácie založenom na kombinovaní poznania sektorových, funkčných a vlastníckych špecifík klientskych zadaní, čo našim konzultantom umožňuje efektívne riešiť aj komplikované problémy v správnych orgánoch, na najvyšších manažérskych úrovniach a pri vysoko špecializovaných expertoch. Prostredníctvom riešení v oblasti ľudského kapitálu zameraného na talenty a lídrov pracujúcich v rôznych krajinách a celom spektre sektorov Amrop pomáha klientom rozvíjať biznis a dosahovať strategické ciele. Amrop poskytuje poradenské riešenia v týchto oblastiach: • Executive Search • Professional Search • Board Advisory • Leadership Services • Executive Coaching Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Amrop na slovenský trh priniesol model i4 Neuroleader

Slovenská sporiteľňa zlacňuje hypotéky

S balíkom výhod môžete ušetriť ďalších viac ako 1 200 eur. Bratislava 14.február 2017 - Rok 2016 môžeme nazvať rokom hypoték. Na jeho konci dosiahol objem úverov na bývanie podľa NBS takmer 22 miliárd eur. Najviac, 27,5 % trhu, patrí Slovenskej sporiteľni. Tá teraz prichádza s úrokovou sadzbou 1,39 % ročne a balíkom benefitov, s ktorými Slováci môžu ušetriť aj viac ako 1 200 eur. "Ľudia sa pri financovaní svojho bývania často príliš sústreďujú na úrokovú sadzbu, nemali by však zabúdať aj na poplatky, ktoré musia zaplatiť pri vybavovaní hypotéky, a uvedomiť si, že svoju hodnotu má aj čas, ktorí strávia behaním po úradoch," hovorí Lenka Hritzová, vedúca oddelenia retailových úverov Slovenskej sporiteľne. S Hypotékou bez prekážok si stačí vybrať nehnuteľnosť a o ostatné sa postará banka. Vybaví a zaplatí znalca a vklad do katastra, neúčtuje si spracovateľský poplatok a klientovi zaplatí aj ročné poistenie nehnuteľnosti. Okrem času tak môže záujemca o nové bývanie ušetriť aj viac ako 1 200 eur. "Sme lídrom vo financovaní bývania a chceme ľuďom ponúknuť viac ako len dobrý úrok. Poradíme im, ako si preveriť lokalitu, v ktorej hľadajú bývanie, aká je priemerná cena bytu, prípadne aké sú voľné byty na predaj vo vysnívanej lokalite. Zároveň im poradíme, na čo si dať pri výbere vlastného bývanie pozor. A ako ušetriť nielen peniaze, ale aj čas spojený s vybavovaním po úradoch," vysvetľuje Hritzová. S účinnosťou od 13. februára ponúka Slovenská sporiteľňa úvery na bývanie s úrokovou sadzbou od 1,39 % ročne pri jedno- aj trojročnej fixácii. Pri fixácii na 5 rokov ponúka sadzbu od 1,59 % a na 10 rokov od 2,99 % ročne. Ako ušetriť viac ako 1200 eur? • Znalecký posudok na nehnuteľnosť Slovenská sporiteľňa vybaví a zaplatí u zmluvného znalca. Klient tak ušetrí nielen čas, ale aj 120 až 220 eur. • Banka tiež vybaví a zaplatí vklad záložného práva na katastri vo výške 66 eur. • Slovenská sporiteľňa si neúčtuje ani spracovateľský poplatok. Náklady na financovanie bývania tak klesnú o 199 až 999 eur. • Poistenie nehnuteľnosti* na 1 rok zaplatí banka. SporoTipy: • Aktívni klienti môžu získať zľavu z úrokovej sadzby až 0,7 % ročne v rámci programu Výhodný súčet. Stačí mať v banke účet na splácanie úveru, sporiť aspoň 10 eur a úver si poistiť. • Každý rok môžu klienti bez poplatku splatiť až 20 % zo zostatku istiny mimoriadnou splátkou – takto svoj dlh banke splatia rýchlejšie a šetria na úrokoch. • Poistenie nehnuteľnosti a poistenie úveru uzavreté v banke šetrí čas a zvyšuje ochranu klienta aj nehnuteľnosti. • V čase nízky sadzieb je vhodné uvažovať o dlhšej fixácií, ideálne aspoň na 5 rokov. Klient tak získa istotu, že jeho výhodná sadzba sa nezmení, aj keby o tri roky úroky vzrástli, čo je pravdepodobnejšie ako ich pokles. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Slovenská sporiteľňa zlacňuje hypotéky

Mediálna rodina sa spojila na 20-tych Hrách Komunikácie

10. výročie, dvadsiata edícia: Hry Komunikácie opäť spájali. Veľkolepá oslava okrúhleho výročia. To je asi najvýstižnejšie zhodnotenie 20. Hier Komunikácie. Hotel Sitno vo Vyhniach bol počas víkendu v termíne 10. – 12. februára svedkom zimnej edície, v poradí dvadsiatych Hier Komunikácie. Tradičný event, počas ktorého sa hravým spôsobom zbližujú firmy, najmä z mediálneho prostredia, bol dôstojným zakončením druhej dekády svojej existencie. Počas uplynulého víkendu si vo Vyhniach zmerali takmer tri stovky účastníkov hier sily vo viacerých športových disciplínach, ako napríklad v stolnom tenise, bowlingu, vodnom póle, v jazde zručnosti s autami na diaľkové ovládanie, pre fyzicky zdatnejších športovcov boli pripravené disciplíny v biatlone či Sparťan race a mnohé ďalšie. "Sme veľmi radi, že si na Hry komunikácie každoročne nachádzajú cestu stovky ľudí, ktorí sa počas nich dokážu výborne uvoľniť a majú tak možnosť "vypnúť" od pracovných povinností. 20. Hry Komunikácie boli výnimočné nielen svojím výročím, ale aj atmosférou, ktorá bola spomedzi všetkých ročníkov jedna z najlepších. Veríme, že ďalšiu desiatku načneme v podobnom duchu," povedal organizátor akcie Peter Slezák z agentúry joy4 s.r.o. Spoluorganizátorom Hier Komunikácie od ich vzniku je týždenník PLUS 7 DNÍ, ktorého vydavateľom je News and Media Holding, a.s. Jemu bola počas vyhlasovania výsledkov športových aktivít udelená cena za historicky najúspešnejšiu firmu. "Koncept zbližovania firiem takouto hravou formou sa ukázal ako veľmi dobrý ťah a sme radi, že sme od začiatku jeho súčasťou. Spontánna a nenútená komunikácia je aktuálnym trendom, ako posúvať biznis kontakty ďalej," povedal marketingový riaditeľ NMH Jindřich Staněk. "Hry komunikácie sú pre nás príležitosť zabaviť sa s našimi kamarátmi, ktorí by bez akcií ako je táto boli "iba" obchodnými partnermi. Víkend plný  zážitkov utužuje naše vzťahy, čo má pozitívny vplyv aj na našu budúcu spoluprácu," povedala Silvia Sakalášová, obchodná riaditeľka spoločnosti Zoznam.sk, ktorá patrí k tradičným hlavným partnerom podujatia. Cestu k biznisu cez neformálne podujatie oceňuje aj ďalší z partnerov, SLOVAKIA RING. "Radi sa zúčastňujeme týchto hier, stále tu nachádzame nových partnerov, ktorí radi zavítajú aj priamo na okruh a opakovane sa ku nám vracajú. Takisto prinášame zábavu a hlavne bezpečnosť prostredníctvom našich podujatí a služieb. Súčasťou tohto projektu budeme radi aj naďalej," povedal Peter Pecze, marketingový riaditeľ SLOVAKIA RINGU. Už o pár mesiacov tak odštartuje ďalšia dekáda Hier komunikácie, letnou edíciou, kde si opäť budú k sebe hľadať cestu firmy nielen z mediálneho prostredia a prím bude hrať zábava a dobrá nálada. Dlhoročnými partnermi Hier Komunikácie sú okrem vydavateľstva News and Media Holding, a. s. aj spoločnosti Bigmedia, Zoznam.sk a Úschovňa.sk, PC Revue, Jeep, ako i SLOVAKIA RING. Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

logo Mediálna rodina sa spojila na 20-tych Hrách Komunikácie

AKTUÁLNE SPRAVODAJSTVO

Recept dňa

Orechové rezy

Piškótové cesto:
5 vajec
200 g práškového cukru
200 g polohrubej múky
1 ČL prášku do pečiva

Cesto z bielkov:
8 bielkov
300 g kryštálového cukru
250 g sekaných orechov
100 g hrozienok

Krém:
4 žĺtky
2 vajcia
200 g práškového cukru
2 ČL uvarenej kávy
120 g masla
350 g Palmarínu

Vajcia vyšľahajte s cukrom. Pridajte vodu, kypriaci prášok, múku a premiešajte. Cesto dáme na vymastený plech a upečte. Po vychladnutí naň natrite plnku, prikryte ju vrchnou stranou vychladnutého bielkového cesta.

Cesto z bielkov: Bielky s cukrom vyšľahajte nad parou dotuha. Pridajte orechy, hrozienka a premiešajte. Plech vyložte papierom na pečenie, potrite olejom a vysypte mletými orechmi zmiešanými so strúhankou. Cesto naň rozotriete a pečte pri teplote 120 °C asi 30 min.

Plnka: Žĺtky, vajcia, cukor a kávu šľahajte nad parou. Po vychladnutí pridajte maslo, Palmarín a spolu vyšľahajte.

Dobrá rada

Múka

Biela múka vydrží na chladnom, vzdušnom a suchom mieste asi rok. pri dlhšom skladovaní múky sa v nej môže rozmnožiť múčne červy. Preto pred každým použitím dlhšie skladovanej múky ju dôkladne prezrite a popípade preosejte cez sito, špeciálne kúpené pe tento účel.

Stavebník

Interiérový detox: Chromoterapia

Povedzme si viac o účinkoch farieb na naše vnímanie a život. Sedem dúhových farieb, ktoré sú obsiahnuté v bielom svetle, majú veľký vplyv na náš telesný a duševný stav. Farby sú teda rozličné formy bieleho svetla, ktoré v sebe zjednocuje všetkých sedem farieb dúhy.

Valid XHTML 1.0 Strict Ověřit CSS!

Internetové služby

Obce v regióne mesta

Hriňová-Detvianska Huta, Látky, Lom Nad Rimavicou
Kontakt O nás Reklama Podmienky použitia
lang